piątek, 21 października 2011

Famesy xD + nowości

Tsaa jak sam tytuł wskazuje będę "nudzić" o fame i o nowych zmianach na msp ..
Uwaga zaczynam !! 
WOW WOW !! nowości na msp no tak nowości nowościami ..
ale niedużo się zmieniło .. 
jest m.in : to co pokazane na fociee : DD

 Pozytywne !!
Tak , tak ; ) Jupi można brać udział w konku na artbook ..
powstała new funkcja "grupy" bosh nw kompletnie o co chodzi !! 
może ktoś z was mi wytłumaczy .. wiem tyle że założyłem grupę o nazwie "Msp i my ; )" .
dołączcie się do niej ; )
są zaznaczone poniżej na mej focie ; ) new nazwy lvl
teraz nazywam sie Giga moviestar : DD 
zaznaczyłem również ciekawostkę dla was ..

Negatywne !!

Te nowe rozmieszczenie animek jak dla mnie jest bezsensowne !! 
zawsze było tak że kupiłeś animke np zwariowaną i ona była w tw animach na samym dolee , nie ?
a teraz trzeba zapamiętać new animkę jaką ma nazwe i poszukać w porządku alfabetycznym !!
w przypadku kogoś kto ma mało animek jest to spk rozwiązanie ..
ale jak dla mnie bo mam ich sporo jest to masakra : / 
hmm duże przyciski w dymku "ctr" (co teraz robisz) też są niepraktyczne ..
podam wam przykład ; mam animke ze żonglowaniem żywnością 
i tu teraz natraw na ten guzik !! 
wcześniej był napis i mogłeś/łaś kliknąć gdzie ci sie podoba tylko żeby trafić w jakąś literke ze słowa 
" save "
Fame !!
już tak bliziutko do lvl a wy nie pomagaciee .. 
znaczy nie narzekam bo dziennie z 20 tyś fame ; ) 
Opublikowałem dla was new film " Prorocze sny " zachęcam do oglądania mam nadzieje że sie spodoba :D 

Oj rozpisałem sie jak nigdy : O 
Okey już kończe jeśli się ze mną zgadzasz to napisz w komentarzach ..
by zarabiajka 

1 komentarz: