wtorek, 1 listopada 2011

Nienawidzę !!

Hey ;)
Pamiętacie mój opis na msp 
"Kto ma w znaj fresh. niech usunie ją , albo mnie" 
Może nie dosłownie ale coś w tym stylu xDD
Mniejsza o to .. pytaliście sie o co poszło .. to prosze macie mail od fresh.
Bym ją powyzywał ale normalnie żal.pl 
Ma jakieś filmy a na nich po 800 czy tam ileś wejść i sie tym chwali !!
Nie musi mnie krytykować że mam 100 wejść , a tak w ogóle to co ją to obchodzi ?!
Co jej do moich filmów i poziomu !! 
POWTARZAM !
Jeśli ktoś ma ją w znaj ..
wybiera mnie albo ją i jedno z nas usuwa !!
powiem jednym słowem NIENAWIDZE JEJ
no tak to 2 słowa .. xD


No wracając do tematu filmów ona ma 1700 znajomych a ja 740 -.- 
bo mi tnie ..
Fame powiem że idzie i idzie .. thx za grafki 
i zachęcam do oglądania filmów ;)
Aha zapomniałem !! mam konto bez 10s filmów zobaczcie se
oto nazwa sterling_knight_23
By ja xD

2 komentarze:

  1. zarabiajka tak szczerze to naprawdę wkurzające te twoje wywalanie -.-

    OdpowiedzUsuń
  2. No i co boże mnie to też wnerwia, ale w 100% bardziej go lubie od freash.On jej nie krytykuje chociaż pozatym ma prawo wywalać, bo tak ja pisał on ma gdzieś po 100 wejść a ona po 500 chociaż go to nie obchodzi no i dobrze :)

    OdpowiedzUsuń