środa, 28 września 2011

Moje zasady na msp ; )

elo d-_-b więc obiecywałem zasady i oto one ! prosze czytać uważnie i stosować się do nich ; ) 

1 - gdy mam w opisie na msp coś takiego jak np. nie pisać na czacie ! 
to jeśli pewna osoba nadal będzie pisała to po prostu go ignoruje 
gdy przesadza i zaczyna pisać "agfisaf" to leci .
2 - jak ktoś chce żebym oglądnął mu film ? jasne , tylko napisz to w mail a nie na czacie ..
wtedy w wolnym czasie zobacze ; )
3 - to że ty dajesz mi grafa nie znaczy że mogę ci oddać .. czemu ? 
wiele osób daje grafy więc nie jestem w stanie wszystkim oddać : p

4 - gdy ktoś poprosi mnie o wymianę filmami to bye ze znaj .. 
to świadczy o tym że nie oglądasz moich filmów a to znaczy że nie masz ♥ ; )

5 - mam średnio 600 znaj więc wszystkich prosze o oglądanie filmów 
ponieważ moje filmy ogląda ledwo 200 osób ; (

Okey xd myśle że to uratuje cie przed wyrzuceniem ze znaj .. ZAPAMIĘTAJ to xd
to już koniec byeeee.....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz