niedziela, 11 września 2011

Koncert !!

Właśnie wróciłem z koncertu "Brathanków" ... no co poszedłem ponieważ wstęp[ za darmo xD wiec co tam było ? Było tam wesołe miesteczko w nim ; latające kaczuszki (nędza) karuzela łańcuchowa (większa nędza) ale była tam też taka fajna karuzela jak by "konik" : D bujała sie i kręciała jednocześnie (bomba !) i tak nie zrozumieliście bo słabo tłumacze xd .. no w końcu rozpoczął się koncert weszli na scenę i zaczęli grać a ja myśle gdzie halinka młynkowa (ta z bitwy na głosy) :D a okazało sie że ona już nie śpiewa u nich i zaczęła śpiewać jakaś Agnieszka Wilk czy jak tam jej ; P wszystko dobrze ja se usiadłem na barierce przy scenie do tej pory mnie dupa (sorki) boli .... o 19 zaczęli tańczyć piani żule -_-'' żal mi ich było ; / chciałem zrobić foty ale nie udało mi się właczyc aparatu czemu ?? zapomniałem baterii żal mi sie ; ( było z 5 tyś osób ;/ więc powrót masakryczny korki i reszta spraw xd .. jestem zadowolony ... pa bo mi kakao stygnie !!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz